piątek, 25 października 2013

Moja sypialnia


 W końcu doczekałam się dnia, w którym zaczęliśmy remont naszego mieszkanka. Bardzo się cieszę ponieważ po moim wprowadzeniu się zaczęło nam brakować miejsca do wygodnego spania i przetrzymywania naszych rzeczy. W reszcie też mogłam ponownie uruchomić program do projektowania wnętrz i dać upust swojej wyobraźni.

Na pierwszy ogień idzie SYPIALNIA, a właściwie pokój z wygodną sofą, który będzie spełniał funkcję sypialni ^_- (niestety nie możemy sobie pozwolić na zwykłą sypialnię z powodu ograniczonej przestrzeni jaka jest w bloku).

Zapraszam do śledzenia remontowych postępów ^_-


____________________________________________________________________________________

Przebieg prac remontowych:
               
       Projekt

    Było ich bardzo dużo ale wklejam ten, który jest realizowany. Jest to tylko ogólny projekt,
  wykonany w programie PRO100.


      

... a tak pokój wyglądał przed remontem:

                   

     22.10.2013

Od poniedziałku mój mąż ma urlop i zaczyna działać z pokojem. Dziś do zrobienia elektryka. Trzeba poprzesuwać gniazdka i kontakty żeby był do nich łatwy dostęp. Przy okazji na zdjęciu widoczny stan pokoju z przed remontu ;)
 



     24.10.2013

Dzisiaj przyszła pora na kładzenie gładzi gipsowej i szlifowanie. Mnóstwo roboty bo ściany w bloku strasznie krzywe. Robiliśmy co mogliśmy żeby to jako tako wyglądało ;)  
   


     26.10.2013

Ściany powiedzmy, że wyszlifowane, trzeba się brać za kolejną rzecz. Półki z płyt gipsowych, pod którymi będzie rozkładana sofa. Pomysłów na tą ścianę miałam całe mnóstwo, ale ostatecznie wybrałam tą wersję, ze względu na męża (bardziej szalone rozwiązania go przerażały hehe - w zasadzie to on chciał tylko zwykłe półki tam zawiesić, ale walczyłam jak lwica bo ta ściana koniecznie musiała być choć trochę wyjątkowa ^_- ).

   
Stelaż powoli powstaje.            Stelaż obity płytami.            Półki już ogipsowane.

   
      04.11.2013

   Już jest kolor. Większość z was pewnie nie zauważy różnicy między tym, który był wcześniej,
a tym, który jest teraz, ale zapewniam, że ona jest ;) Zielony jest przyjemny więc postanowiliśmy przy nim pozostać tylko w nieco łagodniejszym odcieniu, a w zasadzie dwóch odcieniach. Dodatkowo dla ciekawszego efektu, między gipsowymi półkami przykleiłam tapetę w zbliżonym odcieniu (a przy okazji zakryła ona niedoskonałości ściany). Przy suficie postanowiliśmy przykleić listwy, które zamaskowały nieco krzywe kąty i ładnie wykończyły górę ściany. Jeszcze tylko listwy przypodłogowe i karnisz, a potem już tylko dekoracje ^_^

      
  

     26.11.2013

     Bardzo długo nie pisałam, ale nie myślcie, że nic przez ten czas nie robiliśmy ^_- W pokoju pojawiła się w końcu rozkładana sofa (trochę przyduża, ale przynajmniej wygodna do spania), zawisły też zasłony (kupiłam dwa rodzaje bo nie umiałam się zdecydować, ale na razie wiszą szare), nabyliśmy również telewizor, i włochaty dywan (według męża szary, według mnie podchodzi pod fiolet, ale nie ważne), a wczoraj zamontowali nam dużą szafę – huraaa! Strasznie się cieszę z powodu tej szafy, bo na reszcie będzie gdzie pochować wszystkie ciuchy, książki, moje przybory malarskie (hihi) i inne drobiazgi. Szafa troszkę inna niż początkowo planowałam, ale moje rozwiązania okazały się mało realne w wykonaniu. Efekt końcowy jednak znacznie bardziej mnie zadawala, także spoko ^_- Dzięki tej szafie pokój wygląda już na wykończony, aczkolwiek pozostało jeszcze kilka detali do dopracowania. 

A oto kilka fotek z obecnego stanu wnętrza:

        
Nasza rozkładana wygodna sofa i wywalczone półki gipsowe z drobiazgami.

Zbliżenie na tych parę drobiazgów, które póki co znajdują się na półkach.
     
No i nasza cudna szafa, która w sumie mogłaby być odrobinę większa, tudzież posiadać dodatkowy schowek ;)  Półki póki co zagospodarowane tym, co było pod ręką, ale niebawem będą drobne zmiany ;)


     19.04.2014

     Od ostatniego wpisu pojawiło się kilka drobnych zmian w postaci TV, półeczki, obrazu, szafek nocnych oraz dodatkowych książek i koszyczków na półkach :) Przenieśliśmy też do tego pokoju akwarium, które do tej pory znajdowało się w salonie (niezbyt tu pasuje, ale innego miejsca na niego nie ma).


Zdjęcia niebawem ^_-