piątek, 4 października 2013

Pomysł na europaletę

    Zupełnie przypadkiem, szukając w necie pomysłu na własną sypialnię, natknęłam się na jedno zdjęcie, na którym było łóżko zrobione z europalet. Nasunęło mi to pomysł na temat dzisiejszego postu.



Europaleta jako podstawa łóżka, to temat pewnie już znany większości z was (mi również). Podbija ostatnio serca designerów i króluje we wnętrzach. Dlaczego tak chętnie po nią sięgamy…? Bo jest to stosunkowo niedrogi materiał ale bardzo efektowny, dający mnóstwo możliwości użycia, nie tylko jako podstawa łóżka.
Wrzucam więc trochę inspirujących fotek. Może okażą się dla kogoś przydatne ;)
  

Bardzo ładne i stylowe łóżko wraz z toaletką do kompletu:)

Tutaj bardzo podobne łóżko z europalet jak to wyżej, ale całość w industrialnym stylu.
Osobiście bardzo mi odpowiada :D

i kolejne łóżka... jedno tym razem z ładnym akcentem kolorystycznym, a w drugim uwagę przykuwa dekoracyjny zagłówek 

a tu super pomysł na łazienkę i biurko

a może łóżko podwieszane...? takie połączenie stylu wiejskiego, industrialnego i tropikalnego zarazem ;)

albo od razu cały zestaw do salonu... bo po co się ograniczać ;)

a to idealny zestaw do kina domowego ;)


uroczy kolorowy zestaw na taras... trochę mi się kojarzy nadmorskim klimatem (chatka rybaka, latarnia morska itp.), a trochę z wiejskim ogródkiem ;)

połączenie bieli, szarości i turkusu to bardzo udany zestaw :)

a jeśli nie odważycie się na użycie europalet w domu to może chociaż skusicie się na wykorzystanie ich w ogrodzie...? ;)

a te mebelki są jak najbardziej urodziwe i bardzo dizajnerskie :)


a może użyć palet jako półki...?

lub jako tradycyjne stoliki kawowe jak te na zdjęciach poniżej... :)



urocze dziecięce łóżeczko :) ale nie wiem czy akurat w tym przypadku jest to dobre wykorzystanie palet... chyba że bardzo dobrze je wyszlifujemy żeby dziecko nie zrobiło sobie żadnej krzywdy


kolorowe palety na biurko dla nastolatka :)



a tu bardziej tradycyjne wykorzystanie palet jako podest

to zdjęcie mnie urzekło :) mój kociak na pewno by się ucieszył z takiego łóżeczka :)

jak zobaczyłam to zdjęcie, to od razu przypomniało mi się jak byłam mała i miałam zamontowana huśtawkę w domu, a dokładniej w drzwiach do kuchni :) to wersja dla nieco starszych dzieci ;)

A na koniec kilka innych ciekawych pomysłów: